Mars Survivor: Gold Edition
Asteroidikatastrofin jälkeen rakettialuksesi syöksylaskeutuu Marsin erämaahan. Tutki planeetan mysteerejä, suunnittele pakoreittisi ja rakenna suoja suojellaksesi itseäsi! Ominaisuudet: - Saat premium-tarvikelaatikon, joka sisältää Hellas-haarniskasetin, Gemini-blasterin sekä runsaasti romua ja materiaaleja! - Käytettävissäsi on lisäksi 500 jalokiveä - Selviydy Marsin haasteista - Tutki planeetan salaisuuksia ja löydä kätkettyjä materiaaleja - Rakenna suoja ja suojaa itsesi ankaralta marsilaiselta ympäristöltä! - Puolustaudu avaruusolioiden hyökkäyksiä vastaan ja paljasta Marsin olentojen saloja! - Kerää happea ja välttämättömiä materiaaleja vanhoista rakettialuksista selviytyäksesi - Suunnittele pakomission ja varmista paluusi Maahan! - Avaa eeppisiä loot-laatikoita vaihtaaksesi tai päivittääksesi varusteitasi Lähde vaarallisille retkille keräämään tietoa ja resursseja. Taistele laumoittain hyökkääviä avaruusolentoja vastaan ja pelasta muita selviytyjiä. Hyödynnä heidän taitojaan ja tietoaan puolustaaksesi tukikohtaasi massiiviselta vihollishyökkäykseltä! Ryhdy Marsin viimeiseksi selviytyjäksi, kulje erämaan halki ja todista selviytymiskykysi!