Mars Survivor: Blue Blaster
Tämän DLC:n mukana saat: - Erinomaisen Hellas-kypärän - Poikkeuksellisen Gemini Blasterin - Poikkeuksellisen Astroventure-haalariasun - Mainion Hellas-puvun - Mainion Flux Pulse Packin - 36 kypäränromua - 24 reppuroskaa - 500 jalokiveä - 150 kumia - 40 kultaa Paranna selviytymismahdollisuuksiasi uudella aseella ja uudella haarniskalla!