Lovecraft's Untold Stories
Lovecraft’s Untold Stories on RPG-elementtejä sisältävä roguelite-toimintapeli. Tutkit H.P. Lovecraftin tarinoihin perustuvia, satunnaisesti luotavia tasoja, taistelet kultisteja ja mytologian moninaisia hirviöitä vastaan, kehität aseitasi ja varusteitasi, ratkot pulmia ja haasteita sekä etsit johtolankoja ja tietoja, jotta voisit päihittää Suuret muinaiset ja Toiset jumalat. * Taistele satoja Cthulhu-mytologian hirviöitä vastaan tässä rajussa roguelite-toimintapelissä. * Tutustu Lovecraftin tarinoihin: kullakin hahmolla on oma tarinansa, joka etenee satunnaisesti luoduilla, eri paikkoihin sijoittuvilla tasoilla, kuten sairaalassa, viidakossa tai Innsmouthissa. * Kohtaa Suuret muinaiset: Cthulhu, Nyarlathotep, Dagon, Shub-Niggurath ja Azathoth odottavat sinua. * Opi mytologiaa avuksi taistelussa: pystyäksesi päihittämään Suuret muinaiset sinun on opittava tuntemaan ne, jottei niiden pelkkä läsnäolo tekisi sinusta mielipuolista. * Hulluus odottaa: seikkailun aikana joudut tekemään päätöksiä, ja väärät valinnat voivat järkyttää mieltäsi. Jos menetät järkesi, viet hengen itseltäsi. * Valitse sankarisi: 5 eri hahmoa; etsivä, varas, professori, noita ja paha henki. Jokaisella on erilainen taistelutyyli ja eri taidot. * Kerää aseita, esineitä ja artefakteja. Joka hahmolla on oma ase- ja esinekokoelmansa, ja lisäksi voit löytää ja käyttää satoja muita esineitä!