Life is Strange 2 – koko kausi
Osta koko kausi, niin saat Arcadia Bay -kangasmerkkipaketin pelinsisäisen reppusi koristelemiseen. Palkittu Life is Strange -sarja jatkuu aivan uudella DONTNOD Entertainmentin tarinalla. Traagisen tapahtuman seurauksena veljekset Sean ja Daniel Diaz karkaavat kotoa. Poliisin pelko ja Danielin uusi telekineettinen voima ajavat pojat hakemaan turvaa Meksikosta. 16-vuotias Sean huomaa yllättäen olevansa Danielin turvallisuuden ja suojan hankkimisen lisäksi vastuussa oikean ja väärän eron opettamisesta pikkuveljelleen. Pelaat Seanina, jonka tekemät päätökset muokkaavat sekä Diazin veljesten että heidän kohtaamiensa ihmisten kohtaloja. Meksiko on kaukana, ja tie on täynnä vaaroja. Tämä matka joko yhdistää Seanin ja Danielin ikuisiksi ajoiksi... tai rikkoo veljeyden siteet. Koko kauden paketti sisältää kaikki viisi episodia. – Kaikki episodit ovat nyt ostettavissa erikseen. Parhaan pelikokemuksen saat pelaamalla episodit järjestyksessä.