Twin Mirror
Sam Higgs oli saanut tarpeekseen Länsi-Virginian Basswoodista, mutta kylä ei ollut vielä saanut tarpeekseen hänestä. Kun entinen tutkiva journalisti palaa kotikyläänsä hyvästelemään parhaan ystävänsä, pian käy ilmi, että hänen ongelmallisessa historiassaan on vielä kirjoittamattomia lukuja. Kun Sam joutuu kohtaamaan menneisyytensä, hän joutuu valitsemaan, rakentaako hän uudelleen yhteyksiä lähimpiinsä vai selvittääkö kylän synkkiä salaisuuksia ainutlaatuisilla älyllisillä ominaisuuksillaan. Mutta kehen voi luottaa, kun itseensäkään ei voi varmasti luottaa? DONTNODin palkitut tarinankertojat kutsuvat sinut mukaan uuteen mutkittelevaan seikkailuun. KIEHTOVA PSYKOLOGINEN JÄNNÄRI Uppoudu värikkääseen ja monimutkaiseen tarinaan, joka sijoittuu amerikkalaisen pikkukylän ankeaan todellisuuteen. Tutkimusten edetessä Sam paljastaa juonittelun verkon, joka punoutuu Basswoodin elävien paikkojen läpi ja vetää sen värikkäät asukkaat pauloihinsa. ASTU POIKKEUKSELLISEEN MIELEEN Sama päättelykyky ja visualisointitaito, joiden ansiosta Samista tuli niin etevä tutkiva journalisti, auttaa häntä selvittämään tämän mysteerin. Rekonstruoi keskeisiä tapahtumia ja palaa Samin menneisyyteen, jotta saat avattua hänen ainutlaatuisen mielensä uumeniin haudatun totuuden. VALITSE OMA POLKUSI Jokainen päätös, kanssakäyminen ja löytö vaikuttaa Samin tutkimuksen suuntaan ja määrittää lopulta, paljonko hän on valmis uhraamaan itsestään. Oikeita tai vääriä vastauksia ei ole – seuraa vain vaistojasi ja arvojasi, jotta saat vietyä tarinasi päätökseen. TÄRKEÄ VIDEOPELIEN PELAAMISEEN LIITTYVÄ TERVEYSVAROITUS Kohtaukset valoherkillä henkilöillä Erittäin pienellä osalla ihmisistä saattaa käynnistyä kohtaus, he altistuvat tietynlaisille kuville, kuten vilkkuville vilkkuvia valoille tai kuvioille, jollaisia voi esiintyä videopeleissä. Vaikka henkilöllä ei olisi todettu tällaisia kohtauksia tai epilepsiaa, hänellä voi olla huomaamatta jäänyt vaiva, joka voi aiheuttaa tällaisia valoherkkiä epilepsiakohtauksia videopelejä katseltaessa. Näissä kohtauksissa voi olla erilaisia oireita, kuten sekavuutta, näkömuutoksia, silmien tai kasvojen nykimistä, käsivarsien tai jalkojen nytkähtelyä tai vapinaa, tilannetajun katoamista, hämmennystä tai hetkellinen tietoisuuden menetys. Kohtaukset voivat aiheuttaa myös tajunnanmenetyksen tai kouristelua. Tästä voi aiheutua vammoja, kun henkilö kaatuu tai osuu lähellä oleviin esineisiin. Jos koet mitään näistä oireista, lopeta pelaaminen heti ja mene lääkäriin. Vanhempien pitää seurata lapsiaan tällaisten oireiden varalta tai kysyä niistä heiltä – lapset ja teini-ikäiset ovat alttiimpia tällaisille kohtauksille kuin aikuiset. Valoherkän epilepsiakohtauksen vaaraa voi pienentää seuraavilla varotoimilla: istu kauempana näytöstä, käytä pienempää näyttöä, pelaa hyvin valaistussa huoneessa äläkä pelaa unisena tai väsyneenä. Jos sinulla tai jollakin sukulaisistasi tiedetään olleen kohtauksia tai epilepsia, kysy asiasta lääkäriltä ennen kuin aloitat pelaamisen.