Kitty Powers' Matchmaker
Kitty Powers Matchmaker on hulvaton, erilainen deittailusimulaattori. Hallinnoi omaa paritusfirmaasi ihastuttavan pomosi drag queen diiva kuningatar Kitty Powersin ohjastuksessa! Tuo yhteen loputon joukko epätoivoisia asiakkaita Kittyn pienestä mustasta kirjasta, ja ohjaa heidät läpi kiusallisten keskustelujen sekä tusinoista kiperiä deittailuongelmia. Sitä mukaa kun maineesi kasvaa pääset uusin deittailupaikkoihin, saat vaativampia asiakkaita ja voit parantaa deittifirmaasi. Lähetä toiveikkaat asiakkaasi ulos oikealla lookilla ja lahjoilla varustettuna maksimoidaksesi heidän mahdollisuutensa löytää rakkaus. Oletko valmis tuomaa romantiikkaa maailmaan? Vai jääkö jälkeesi särkyneiden sydänten meri?