Life is Strange 2 – episodi 1
Palkittu Life is Strange -sarja jatkuu aivan uudella DONTNOD Entertainmentin tarinalla. Traagisen tapahtuman seurauksena veljekset Sean ja Daniel Diaz karkaavat kotoa. Poliisin pelko ja Danielin uusi telekineettinen voima – kyky siirtää esineitä ajatuksen voimalla – ajavat pojat hakemaan turvaa Meksikosta. 16-vuotias Sean huomaa yllättäen olevansa Danielin turvallisuuden ja suojan hankkimisen lisäksi vastuussa oikean ja väärän eron opettamisesta pikkuveljelleen. Pelaat Seanina, jonka tekemät päätökset muokkaavat sekä Diazin veljesten että heidän kohtaamiensa ihmisten kohtaloja. Seattlesta Portlandin kautta Kaliforniaan... tie Meksikoon on täynnä vaaroja, mutka matkan varrella kohtaat myös ystävyyttä, ihmeitä ja mahdollisuuksia. Tämä matka joko yhdistää Seanin ja Danielin ikuisiksi ajoiksi... tai rikkoo veljeyden siteet. – Kaikki episodit ovat nyt ostettavissa erikseen. Parhaan pelikokemuksen saat pelaamalla episodit järjestyksessä.