Jusant
Jusant on uudenlainen toimintaa, pulmanratkontaa ja kiipeilyä yhdistävä peli, jossa voit lähteä rauhoittavalle matkalle korkean tornin huipulle. Haasta itseäsi omaan tahtiisi, tutki eri polkuja ja selvitä menneen sivilisaation salat. Koe uudenlainen kiipeilypeli Opi käyttämään kiipeilyvälineitä ja tarkkaile kuntomittaria, jotta onnistut kiipeämään tätä salaperäistä, muuttuvaa tornia pitkin. Kiivetessäsi korkeammalle ja hiomalla taitojasi sinun on keksittävä parhaat tavat käyttää välineitäsi, jotta pääset määränpäähäsi. Etsi vihjeitä tornin tapahtumista kulkemalla eri polkuja. Rentoudu ja nauti luonnosta Pelaa omaan tahtiisi. Kiivetessäsi törmäät upeisiin eloyhteisöihin täynnä kasveja ja eläimiä, ja matkaasi säestää rauhallinen ja tunnelmallinen ääniraita. Valmistaudu kohtaamaan muun muassa kuivia, tuulisia rinteitä ja hakemaan turvaa hohtavista tunneleista. Matkusta vetisen kumppanin kanssa Tapaa salaperäinen Ballast. Tämä otus auttaa sinua matkasi varrella herättämällä luonnon eloon ja paljastamalla vihjeitä, joiden avulla saat tietoa tornin menneisyydestä ja saavutat sen huipun.