Keeper
Lee Pettyn ja Double Fine Productionsin käsialaa oleva Keeper on kaunis ja epätodellinen seikkailu mielikuvituksellisessa maailmassa, sekä tarina, jota kerrotaan ilman sanoja. Kauan sitten kadonneella merellä olevalla saarella seisoo unohdettu majakka uinuen kaukaisen vuorenhuipun varjossa. Näivettävien kärhien levitessä ja kasvaessa yhteen se herää. Majakan valtaa salaperäinen tarkoituksen tunne. Mystinen merilintu seuranaan se aloittaa rohkaisevan tarinan yllättävästä kumppanuudesta, hämmentävää muodonmuutosta käsittelevän etsintäretken sekä odottamattoman matkan kohti saaren keskiosaa ymmärryksen tuolle puolen.