Wanderstop
Wanderstop on muutoksesta ja teestä kertova rento tarinakeskeinen peli. Olet langennut taistelija nimeltä Alta, joka hoitaa taikametsässä sijaitsevaa teepuotia ja siellä käyviä asiakkaita. Mutta Alta ei halua olla täällä. Ja jos hän saa haluamansa, teepuodista tulee vain lyhyt ja tuskallinen muisto. Wanderstop on kuin teepuotirituaali. Kasvata ja kerää teen raaka-aineita, ja sekoita ne yhteen erikoisessa teenvalmistusvekottimessa. Juttele puodissa piipahtavien matkalaisten kanssa, tutustu heidän tarinoihinsa ja valmista juuri heille sopivaa teetä. Vapaa-ajallasi voit siivota aukiota, sisustaa puotia mielesi mukaiseksi tai vain istua penkille teekuppi kädessäsi kuuntelemaan omia ajatuksiasi. Ehkä on ihan okei olla tekemättä mitään. Puoti vaatii kärsivällisyyttä. Se torjuu kaikki, jotka etsivät vain rajatonta kasvua. Siksi Alta ei voi jäädä tänne. Siksi hän ei tule pärjäämään. Ei hän ole tällainen. Hän on taistelija! Miksi kukaan haluaisi tehdä maailman suurimmasta mestarisoturista säyseän puotipuksun?! Kun huomioidaan hänen kykynsä?? Ei ei ei, hän ei suostu tähän... hän ei voi... Wanderstop-pelin on tehnyt Ivy Roadin tiimi, johon kuuluvat Davey Wreden (The Stanley Parablen ja The Beginner’s Guiden tekijä), Karla Zimonja (yksi Gone Homen ja Tacoman tekijöistä) ja Daniel ""C418"" Rosenfeld (Minecraftin musiikki).