Johnny Ostad's Collection Bundle
Johnny Ostadin kokoelma toiminta- ja seikkailuroolipelejä. Ilmestynyt 2018-2024. SHALNOR LEGENDA: PYHÄT MAAT Pyrkiessään todistamaan itsensä jumalatar Illerialle ja tulla hänen mestarikseen nuori haltia Rynna on uskaltanut pyhille maille. Tästä kauniista mutta petollisesta paikasta voi poistua vain suorittamalla jumalattaren itsensä suunnittelema oikeudenkäynti. VOSARIA: Unohdettujen pesä Pumpputoimintainen 2D-sivuvierityspeli, jossa on erilaisia vihollisia. sekä katolle hyppäävä mekaanikko, joka piristää taistelua. Vältä ansoja, selviydy vihollisen kohtaamisista ja päivitä aseesi ja varusteesi voittaaksesi haasteet. SHALNOR LEGENDS 2: THUNDERIN KOTKEET Tarinarikas RPG/toimintaseikkailupeli. Astu nuoren örkki Mogrenin kenkiin ja tutustu koko Thunder Islandiin. SHALNORIN DUNGEONS Taktinen vuoropohjainen Roguelike peli. Mukana "Käännä kameraa" -mekaniikka, joka johtaa odotettuihin ja odottamattomiin tuloksiin.