Jagged Alliance 3
Grand Chien, luonnonvaroiltaan rikas, mutta poliittisten ristiriitojen kalvama maa ajautuu kaaokseen, kun vaaleilla valittu presidentti katoaa ja ”Legionina” tunnettu puolisotilaallinen ryhmittymä kaappaa vallan maaseudulla. Nyt presidentin perhe on koonnut resurssinsa, mukaan lukien järjestelyn voimakkaan Adonis-yhtymän kanssa, palkatakseen ryhmän taitavia palkkasotilaita. Heidän tehtävänään on löytää presidentti ja palauttaa maahan järjestys. Jagged Alliance 3 -pelissä pääset valitsemaan valtavasta valikoimasta palkkasotilaita, joista jokaisella on oma luonteenlaatunsa, outoutensa ja taustatarinansa. Lähde sitten tutkimaan Grand Chienia, niin tapaat uusia ihmisiä, ansaitset rahaa, kasvatat ryhmääsi ja lopulta teet omat päätöksesi, jotka määrittävät maan kohtalon.