Indivisible
Indivisible on toimintaroolipeli/tasohyppely, jossa on uskomattoman hienot käsin piirretyt grafiikat ja animaatiot ja ainutlaatuisia reaaliaikaisia taistelumekanismeja. Anna fantasiamaailman värikkään tarinan viedä mukanaan, valitse kymmenistä pelattavista hahmoista ja nauti pelinkulusta, joka on helppo oppia mutta vaikea taitaa. Kuuluisan Lab Zero Gamesin tunnusomaista huippulaatua! Tarinan pääosassa on rohkea ja kapinallinen Ajna-tyttö. Isänsä kanssa maalaiskylän laitamilla kasvaneen Ajnan elämä muuttuu kaaokseksi, kun hänen kotiinsa hyökätään ja hänessä herää salaperäinen voima. Pelin valtavan fantasiamaailman, hahmojen ja visuaalisen ilmeen inspiraationa on käytetty monia eri kulttuureja ja mytologioita. Ajna kohtaa matkan varrella monia inkarnaatioita eli ihmisiä, jotka hän voi omaksua osaksi itseään ja manifestoida taistelemaan puolellaan. Kaikilla rekrytoitavilla inkarnaatioilla on oma tarinansa ja persoonallisuutensa. Tuodessaan kaukaisten maiden ihmisiä yhteen Ajna oppii tuntemaan itsensä ja ympäröivän maailman – ja miten hän voi sen pelastaa.