I Am Bread
"Lähde eeppiselle matkalle kohtia paahtoa! Ota kaikista herkullisuuden vaaroista mittaa, kun lähdet seikkailulle läpi Bobin, pahaa aavistamattoman omistajan, kodin: keittiöstä, läpi talon, olohuoneeseen, ja uskaltaudu sen jälkeen puutarhaan ja kauemmaksi. Sen lisäksi että kyseessä on videopelien syvällisin tarina leipäviipaleesta, siitä löytyy runsaasti herkullisia paahtovaihtoehtoja. Lisäpelimuodot ja erityyppiset leivät tarjoavat jokaiselle maulle jotakin! Riko kenttien nopeusennätyksiä rinkelinä; toteuta kohtalostasi näkkärinä juustonmetsästystilassa; pura stressiäsi patonkina ja murskaa riehumistilassa kaikki ympäriltäsi. Ai niin, muistimmeko mainita, että leipä matkaa myös avaruuteen?"