Hide 'N Seek!: Complete Edition
Muistatko vanhan kunnon piiloleikin? Valmistaudu johonkin hieman rajumpaan! Ominaisuudet: - Pue 16 uutta premium-ulkoasua! - Ystävysty 8 uuden lemmikin kanssa! - Saat 10000 ylimääräistä kolikkoa! - Piiloudu ja juokse pois etsijöitä - Etsi ja nappaa kaikki piiloutujat - Nauti moninpelistä jopa 4 pelaajalle! - Käytä tehosteita saadaksesi etulyöntiaseman - Kerää kolikoita ostaaksesi ulkoasuja ja lemmikkejä! Sukella klassiseen pelityyliin, jossa voit piiloutua tai etsiä. Laske ensin, ennen kuin lähdet etsimään piiloutuneita, tai sulautu ympäristöön, pysy hiljaa ja huijaa etsijää voittaaksesi! Yksinkertainen, hauska ja dynaaminen – Hide 'N Seek tuo rakastetun lapsuuden leikin eloon!