Hasbro Family Fun Pack
"NAUTI HASBRON SUOSITUIMMISTA JA UPEIMMISTA PELEISTÄ YHDELLÄ KOKO PERHEELLE SOPIVALLA KOKOELMALLA! Hasbro Family Fun Pack -kokoelmassa on mukana Monopoly, Boggle, Trivial Pursuit ja Risk! Alkuperäiset pelit ovat entistä hauskempia ja interaktiivisempia konsolilla! Nosta viihde uudelle tasolle ja pidä hauskaa perheesi ja ystäviesi kanssa tai ympäri maailmaa asuvien pelaajien kanssa verkossa. Huomaa, että MONOPOLY PLUS -pelin verkkopelitila on vain MONOPOLY Family Fun Packin omistajien käytettävissä.