TRIVIAL PURSUIT LIVE!
Moderni versio maailman tunnetuimmasta tietopelistä. Testaa tietojasi nopeatempoisessa TV-visailuympäristössä. Moderni ilme, uudet kysymystyypit ja maailman parhaat kysymykset maailman arvostetuimmalta tietovisataholta. Peli on nyt hauskempi ja ottaa kaikki paremmin huomioon sovitelluilla vaikeustasoilla ja ainutlaatuisilla kirikierroksilla, jotka tuovat mukaan sosiaalisia hetkiä ja tarjoavat pelaajille tuoreen, omaperäisen kokemuksen. Nippelitieto ei ole koskaan ollut näin hauskaa.