It's Quiz Time
Pelaa upouutta massiivista tietokilpailupeliä konsolilla! Buzz!-kehittäjien uusi peli It’s Quiz Time on täysin ennennäkemätön: SE ON VALTAVA Yli 25 000 kysymyksellään se on konsoleiden kaikkien aikojen suurin tietokilpailu. ÄLYKÄS HENKILÖKOHTAINEN EMÄNTÄ Tapaa Salli, kehittynyt tekoäly. Hän on nokkela ja kiero, kääntää ystävät ja perheenjäsenet toisiaan vastaan, rohkaisee pelaajia ja panee pelaajat koetukselle. KAIKKI VOIVAT PELATA Valittavana on tuhansia kategorioita, joten peli sopii kaikenikäisille! Sarjakuvista videopeleihin, urheiluun ja historiaan: tässä pelissä on kaikkea. KÄYTÄ ÄLYPUHELINTA Jopa 8 pelaajaa voi pelata yhtä aikaa älypuhelimilla! Ota selfieitä, piilota vastauksesi tai jaa vastauksia kavereidesi kanssa – It’s Quiz Time tarjoaa täysin uuden tavan pelata. MONIA PELITILOJA Osallistu aihealueittain jaoteltuihin tietokilpailuihin, jotka perustuvat todellisiin tapahtumiin. Ota peliohjain käteesi ja pelaa Solo Score Attack -pelitilassa, mukauta soittolistaa ja tee muita asioita! INTERAKTIIVINEN SUORATOISTO Lähetä pelisi Twitchissä, YouTubessa tai Mixerissä hyödyntämällä innovatiivista Live Show -tilaa, jossa voit kilpailla jopa 10 000 katsojan edessä. Ota siis älypuhelin käteesi ja pelaa Sallin kanssa konsoleiden suurinta tietovisapeliä – It’s Quiz Time! Huom.: Jotkin ominaisuudet vaativat It’s Quiz Time: Companion -sovellusta Sovelluksen käyttämiseksi älypuhelimessa on oltava vähintään iOS 7.0- tai Android 4.4 (KitKat) -käyttöjärjestelmä.