Hammerwatch II
Kerää sankarisi ja matkusta Hammerwatchin linnan luolastojen taakse tutkimaan pikselimaailmaa uudella tavalla. Karmea Blight ja hänen lohikäärmearmeijansa ovat onnistuneet juonessa, jonka tarkoituksena on kukistaa kuningas Roland ja tuoda tuho Herianin kuningaskuntaan. Kaikkea ei ole menetetty, sillä toivo kätkeytyy syvälle viemäriverkostoon, jossa vastarintaliike on vahvoilla. Kuninkaan käskystä muutamille valituille mahtaville sankareille on uskottu tehtäväksi Blightin lohikäärmeiden kukistus ja kuningaskunnan palautus. Seikkaile yksin tai kokoa ryhmäsi auttamaan kuningas Rolandin vastarintaa ja auta samalla kyläläisiä matkan varrella. Taistele petoja ja epäkuolleiden laumoja vastaan ja kohtaa pahan voimat tässä klassisessa toimintaroolipelissä. Tärkeimmät ominaisuudet: Tutustu laajaan ja dynaamiseen avoimeen maailmaan: Matkusta Hammer Islandin, Fallowfieldien ja Blackbarrow’n synkkien vuoristoalueiden läpi. Koe maailma, jossa on vuorokaudenaika- ja sääjärjestelmät, jotka auttavat muokkaamaan seikkailuasi. Apua kaupunkilaisille matkan varrella: Eeppisen tehtävämäärän ansiosta sinulla on runsaasti mahdollisuuksia olla Herianin sankari. Rakenna Herian sankarisi: Valitse viiden eri hahmoluokan välillä: temppeliritari, metsänvartija, roisto, velho ja noita. Muokkaa ulkonäköäsi ja nosta tasoasi avataksesi uusia taitoja. Kerää ja muovaa: Varastoi matkan varrella löytämiäsi esineitä ja tee niistä hyödyllisiä työkaluja ja herkullista ruokaa. Jaa seikkailu: Pelaa yksin tai online-yhteistoimintatilassa jopa 3 muun pelaajan kanssa.