GUNBIRD 2
Marion ja hänen ystävänsä lähtevät eeppiselle seikkailulle maailman ympäri Psikyon ultimaattisessa ammuntapelissä. GUNBIRD 2 on pystysuuntaisesti vierittyvä ammuntapeli, joka tuli pelihalleihin ensimmäisen kerran vuonna 1998. Pelin ominaisuuksiin kuuluu toiveita toteuttava taikapeili ja messevä joukko näyttäviä hahmoja! Nauti hahmojen välisistä mielenkiintoisista keskusteluista erikoiskohtausten ja vihollisten näyttäytymisten aikana. Seuraa myös dialogin hienovaraisia muutoksia erilaisten yksikköyhdistelmien kaksinpelien aikana! Tehomittari, ketjubonukset ja bonuskuljettimet ovat uutta pelimekaniikkaa. Nämä uudet toiminnallisuudet tekevät pistehyökkäyksistä ja strategian suunnittelusta entistä hauskempia! Voit muokata pelin vaihtoehtoja oman makusi mukaan. Valitse haluamasi vaikeustaso, elämien ja pelin jatkumisten maksimilukumäärä, näppäinkommennot ja tee pelistä itsesi näköinen. Älä unohda uusia online-sijoituksia! Onko sinusta maailman parhaaksi GUNBIRDiksi? Hahmot: Marion, pieni suuri velho - hurmaava karnevaali! Lentävä huippuoppilas, Tavia - vain tositaistelijoille! Yksinäinen vampyyri, Alucard - aseistuksena nopeat lepakko-ohjukset! Valpiro, sotilasrobotti - voimakas Valpiro lyö tajun kankaalle keneltä tahansa! Ylipainoinen ammus, Hei-Cob - tämä pulska kranaatti on tuhoisampi kuin uskotkaan! Alaston samurai, Ayin - vieras suositusta pelistä nimeltä Tengai! Yksiköt: ”P” käynnistää yksi yksikkösi ja lisää sen aseistusta aliaseilla. ”B” tarjoaa laaja-alaista tuhoa aikaansaavia pommeja, joilla pyyhkäiset vastustajasi kartalta tai nopeasti pakoon hätätilanteissa. Aktivoi super shot lataamalla se! Lähihyökkäys on riskialtista, mutta palkitsevat tekniikka, jonka haluat osata hyvin! ARCADE-tila: Seitsemästä vaikeustasosta löytyy sopiva kaiken tasoisille pelaajille - myös vasta-alkajille! Todellista haastettava kaipaavien kannattaa kokeilla HARD tai VERY HARD -tasoja. Jokaiselle yksikölle on oma paikallinen sijoitus vaikeustason mukaan. Vaihtoehdot: Pelaa pystysuuntaisella näytöllä kokeksesi pelihallitunnelman nostalgiaa. Kaksi ylimääräistä näytön suodatinta lisäävät pelinautintoa. Elämien lukumäärä voi olla 1-9 ja pelin jatkumisia voi olla nollasta loputtomiin. Voit itse määritellä haluamasi näppäimet eri toiminnoille, esimerkiksi ampumiselle tai pommittamiselle. Vertikaalinen näyttö toimii jopa vaakatasossa. Voit itse päättää tyylistä. SCORE ATTACK: Tässä uudessa tilassa on vakioitu vaikeustaso ja elämien lukumäärä. Vain tosi haasteesta pitäville! Julkaisemalla korkeimman pistetuloksesi kilpailet ympäri maailmaa olevien pelaajien kanssa. Online-sijoitukset löytyvät valinnat-valikosta.