Ghostbusters: Spirits Unleashed Ecto Edition
Ghostbusters: Spirits Unleashed Ecto Edition -peli tarjoaa täydellisen pelikokemuksen, mukaan lukien kaikki DLC-paketit vuodesta 2023 alkaen! Kyseessä on viihdyttävä moninpeli, joka sopii pelaajille kaikilla taitotasoilla. Neljä protonipakkausta heiluttava haamujengi on valmiina karkottamaan haamuja monissa ainutlaatuisissa paikoissa epäsymmetrisissä moninpelitaisteluissa (online tai offline). Pelaajat palkitaan pelin edetessä lukuisilla kosmeettisilla lisäyksillä ja päivityksillä sekä haamujengille että haamuille, mikä mahdollistaa oman pelitaitojen kehittämisen. Pelin visuaalinen ilme tarjoaa faneille kiehtovan mahdollisuuden sukeltaa haamujengin maailmaan ja elää haamujengin seikkailuja, olipa roolinaan sitten haamujengin jäsen tai haamu itse. Peli on helppo oppia ja hauska hallita! Tämä on epäsymmetrinen piilosta etsivä peli. IllFonicin aiemmat pelit ovat olleet 4v1-kokoonpanoja, joissa pelaajat voivat liittyä joko uuden haamujengin riveihin tai toimia yksittäisenä haamuna. Tämä peli tarjoaa pelaajille mahdollisuuden nauttia pelistä niin yksin kuin ystävienkin kanssa, jopa neljän pelaajan voimin. Peli tukee sekä online- että offline-pelimuotoja, joten voit pelata yksin tai robottien avustamana. Ghostbusters: Spirits Unleashed Ecto Edition -pelin sisältää kaikki legendaariset välineet ja laitteet, aina protonipakkauksesta PKE-mittareihin ja haamuloukkuihin. Nämä ovat juuri niitä esineitä, joita fanit ovat odottaneet pääsevänsä käyttämään, ja uudet pelaajat saavat kokea ne osana haamujengiä. Haamuilla on laaja valikoima kykyjä, kuten esineiden liikuttaminen, katoaminen ja muita jännittäviä voimia, jotka tekevät haamujen pelaamisesta erityisen kiehtovaa eri ympäristöissä. Pelin keskiössä ovat Firehouse ja Ray's Occult Books, joissa pelaajat voivat valita tehtäviä, muokata hahmojaan, harjoitella protonipakkauksen käyttöä ja tutkia kaikkea, mitä Ghostbusters-maailma tarjoaa. Ja mikä tärkeintä, alkuperäiset elokuvanäyttelijät lainaavat äänensä pelissä, mukaan lukien Ray Stantz ja Winston Zeddemore, joten pelaajat voivat nauttia aidoista roolisuorituksista yhdessä uusien ystävien kanssa!