Gears Tactics – peruspeli
Suorita Gears Tactics -harjoitusosio, niin saat Armored Gabe -hahmoskinin Gears 5 -moninpelitiloihin. Gears Tactics on kiivas ja vuoropohjainen strategiapeli, joka sijoittuu 12 vuotta ennen ensimmäisen Gears of War -pelin tapahtumia. Sera-planeetan kaupungit romahtavat maan alta kohoavan hirviömäisen Locust Horden edessä. Hallituksen jäädessä sekasorron valtaan eloonjääneiden ryhmästä muodostuu ihmiskunnan viimeinen toivo. Olet Gabe Diaz ja värväät sekä johdat joukkojasi epätoivoisessa tehtävässä jahdata Locust-armeijan säälimätöntä ja voimakasta Ukkon-johtajaa, joka on vastuussa hirviöiden luomisesta. Olet alakynnessä ja taistelet eloonjäämisesi puolesta, joten älytä vihollisesi ainutlaatuisen armottomissa ja vuoropohjaisissa taktisissa taisteluissa. Koe yhden ylistetyimmän toimintapelisarjan intensiteetti täysin uudella tavalla. - Syvällinen ja hahmovetoinen tarina: Olet uhmakas sotilas Gabe Diaz ja pelastat sekä kokoat joukkosi johtajuuden, selviytymisen ja uhrausten täyttämällä matkalla. - Muokattavat joukkueet ja varusteet: Valmista joukkosi kohtaamaan kovia vihollisia, päivitä heidän taitojaan ja varusta heidät haastavissa tehtävissä kerätyillä saaliilla. - Aggressiivinen peli: Komenna joukkojasi kiivaissa ja vuoropohjaisissa taisteluissa, edisty ja selviydy intensiivisistä ja armottomista kohtaamisista pysäyttämätöntä vihollisparvea vastaan. - Massiiviset pomotaistelut: Kukista tornimaisia pomoja, jotka uhmaavat strategioitasi ja muuttavat taistelun kokoluokan täysin. - Uutta sisältöä: Jack liittyy taisteluun 20 taidolla, joilla taistella uusia, voimakkaita vihollisia vastaan. Paranna aseitasi ja panssariasi Supreme-varusteilla. - Xbox Series X:lle optimoitu: Gears Tactics sisältää Smart Deliveryn ja sitä voi pelata 4K Ultra HD -resoluutiolla 60 FPS:n kuvataajuudella.