Solarpunk
Solarpunk on rento selviytymis- ja rakentelusandbox-peli, jonka on tehnyt käsityönä vain kaksi kehittäjää. Yksin tai yhdessä ystäviesi kanssa voit rakentaa luovia rakennuksia, sisustaa kotisi suurella valikoimalla huonekaluja ja esineitä, kasvattaa ja valmistaa ruokaa, rakentaa laitteita sekä tutkia kaukaisia saaria omalla ilmalaivallasi. Käytä auringonvaloa ja tuulta luodaksesi energiajärjestelmän ja automatisoidaksesi prosessejasi, kuten resurssien keräämisen ja kasvien kastelun. 🏠 Rakenna vapaasti Suunnittele unelmiesi kotitukikohta laajalla valikoimalla materiaaleja ja koristeita. Voit vapaasti rakentaa viihtyisiä tiloja, lisätä pieniä yksityiskohtia ja tehdä saarestasi paikan, joka tuntuu oikealta kodilta. ⚡ Energiajärjestelmä Tuota sähköä tuuli- ja aurinkoenergialla. Sääolosuhteet vaikuttavat siihen, kuinka paljon energiaa tuotat, joten sinun täytyy suunnitella etukäteen. Varastoi energiaa akkuihin ja käytä langatonta virtaa pitääksesi tukikohtasi toiminnassa sujuvasti. 👥 Moninpeli Pelaa yksin tai ystävien kanssa. Jokaisella on oma inventaarionsa, ja voitte päättää rakennatteko jotain yhdessä vai luotteko oman pienen kulmanne taivaalla. 🐷 Eläimet ja maanviljely Solarpunkissa elät symbioosissa eläinten kanssa. Hyväksikäyttöä ei ole, vain rinnakkaiseloa. Esimerkiksi siat kaivavat tryffeleitä, jos niitä kohdellaan hyvin. Hedelmien ja vihannesten kasvattaminen on tärkein ravinnonlähteesi. Istuta siemenet maahan ja korjaa sato, kun ne ovat täysin kasvaneet. 🤖 Automaatio Automatisoi tehtäväsi kuljetusdroonien avulla, jotka keräävät resursseja, jolloin sinulle jää enemmän aikaa rakentaa ja tutkia taivaalla sijaitsevaa kotiasi. ✈️ Ilmalaiva Jokainen pelaaja voi rakentaa oman ilmalaivansa. Käytä sitä matkustaaksesi ympäröiville saarille ja löytääksesi uusia resursseja.