TramSim: Console Edition - Deluxe
Kaupunkiliikenne herää henkiin TramSim: Konsoliversio - Deluxessa! Koe enemmän Munich ja Vienna ympäristössä, mukaan lukien lisäsisältöä Wienin kaupungille, ULF Type Tram raitiovaunulle ja yksityiskohtaiselle Vienna Depot. Kulje aikataulujen mukaan ja kohtaa ainutlaatuisia haasteita, pelattavaa löytyy jokaiseen makuun! Vienna Favoriten raitiovaunuvarikko on erittäin tärkeä kaupungin raitiovaunuliikenteelle, ja se juhlii 150-vuotisjuhliaan vuonna 2023! Tutustu varikolla raitiovaunujen varastotiloihin ja navigoi monimutkaisessa raideverkossa. Käynnistä raitiovaunut aamuvuorossa ja sammuta ne päivän päätteeksi, ota vastaan vaihtotyöhaasteita ja hallitse toimivaa pesujärjestelmää. ULF Type Tram (lyhenne sanoista Ultra-Low-Floor) on Vienna raitiovaunuverkoston ensimmäinen matalalattiainen raitiovaunusukupolvi, ja se on ollut käytössä vuodesta 1995. Aja tätä monimutkaista ja realistista raitiovaunua kahdessa pituuskokoonpanossa Vienna aidoilla linjoilla.