Gallipoli - Sunburnt Pack
Sunburnt-pakkaus esittelee uusia vaatteita (tai niiden puutteen) brittiläisille sotilaille, mikä perustuu heidän kokemuksiinsa taisteluista Osmanien valtakuntaa vastaan kuumissa ympäristöissä. Länsirintaman tullessa tunnetuksi sateesta ja mudasta Lähi-idässä taistelevat sotilaat kokivat täysin erilaisia olosuhteita. Monet kuumien lämpötilojen armoilla olleet sotilaat huomasivat, että heidän ulkomaille tarkoitettu univormu oli liian epämukava, joten brittiläissotilaat voivat vaihtoehtoisesti olla nyt täysin rinta paljaana, pois lukien kaulalla pidettävät tunnuslevyt. Upseereiden käytössä on paita käärityillä hihoilla ja nauhalliset säärystimet. Uusien vaatevaihtoehtojen rinnalla saapuu päähinevaihtoehto Wolseley Helmet -kypärälle ja P1905 cap -lakille. Niiden Neck Curtain suojaa niskaa auringolta. Upseerit saavat Observer-version Sam Brownen upseerivarusteista, joiden mukana tulee merkinantajan teleskooppi nahkakotelossa. Jalkaväki saa version Pattern 1903 webbing -taisteluvaljaista ylimääräisellä vesipullolla. Mukana tulee myös uusi Albert-kehovariantti. Merkkejä kivuliaasti palaneesta ihosta ja nestehukasta. Tämä pakkaus sisältää myös kaikkien ryhmittymien käytössä olevat kuuluisat Kitchener- ja French-viikset, motoristin lasit ja piipun. Sunburnt-pakkaus sisältää: 1 kasvot brittiläisille ja ANZAC-sotilaille – nimeltään Albert, hahmo osoittaa merkkejä auringon polttamasta ihosta ja rohtuneista huulista. 2 viikset kaikille ryhmittymille – Kitchener ja French. 2 kasvovarustetta kaikille ryhmittymille – motoristin lasit ja piippu. 2 päähinettä brittiläisille ja ANZAC-sotilaille – Wolseley Helmet -kypärä ja Pattern 05 Cap -lakki niskaverholla. 2 varustetta brittiläisille ja ANZAC-sotilaille – ”Observer” Sam Browne -varusteet upseereille ja Pattern 1903 webbing -taisteluvaljaat ylimääräisellä vesipullolla. 2 vaatteiden yläosaa brittiläisille ja ANZAC-sotilaille – paljas rinta ja tunnuslevyt sekä paita käärityillä hihoilla. 2 vaatteiden alaosaa brittiläisille ja ANZAC-sotilaille – mukaan lukien nauhalliset säärystimet.