Gallipoli - First Expedition Pass
Varustaudu osmanien eturintamilla ensimmäisessä maailmansodassa käytäviin taisteluihin, kun ylimääräiset visuaaliset muokkausvaihtoehdot saapuvat Gallipolia varten! First Expedition sisältää varusteita, joita tarvitset Gallipolin maihinnousua ja Mesopotamian kampanjan taisteluja varten ensimmäisessä maailmansodassa. Jokainen pakkaus sisältää kaksi univormusettiä, kasvot ja varusteiden muokkausvaihtoehdot. Kaikki esineet edustavat mahdollisimman läheisesti ensimmäisen maailmansodan aikana käytettyjä historiallisia varusteita.