British Empire Edition
For King and Country! Hanki Gallipoli sekä kaksi kosmeettista varustepakkausta Brittiläiselle imperiumille, jotta olet varustautunut hyvin Gallipolin maihinnousua varten. Jokainen pakkaus sisältää kaksi univormusettiä, kasvot ja varusteiden muokkausvaihtoehdot Brittiläisen imperiumin brittiläisille, Australian ja Uuden-Seelannin armeijakunnan (ANZAC) tai intialaisille joukoille ensimmäisessä maailmansodassa. Kaikki esineet edustavat mahdollisimman läheisesti ensimmäisen maailmansodan aikana käytettyjä varusteita. Tutustu pakkauksiin nähdäksesi yksityiskohtaiset tiedot niiden sisällöstä.