FMV Gore
HEART OF THE FOREST Kohtalokkaalla vaellusretkellä Schwarzwaldissa sekalainen joukko opiskelijoita joutuu syvällä metsässä vangittuna olevan kostonhimoisen hengen vaikutuksen alaiseksi. Nyt heidän on taisteltava selviytyäkseen ja samalla yritettävä paeta sen turmelevaa otetta. DEAD RESET Pelottavan kuolemansilmukan loukkuun jäänyt kirurgi Cole Mason kidnapataan ja tuodaan vedenalaiseen laitokseen, ja hänet pakotetaan leikamaan potilasta kehittyvän loiskauhun poimimiseksi. Dead Reset on verinen interaktiivinen kauhu, jossa jokainen kuolema tuo sinut lähemmäs totuutta. BLOODSHORE Bloodshore on interaktiivinen toimintaelokuva, joka kertoo televisioidusta battle royale -taistelusta korkean profiilin striimaajien, viihdyttäjien ja kuolemaantuomittujen vankien välillä. Sinä ohjaat Nickin, nuhjuisen näyttelijän, joka taistelee elämän mullistavasta rahapalkinnosta, kohtaloa. THE BUNKER The Bunker on live-action-kokemus, joka on kuvattu käytöstä poistetussa hallituksen ydinsuojassa, ja jonka juonesta vastaavat tekijät The Witcherin, SOMAn ja Broken Swordin takana. Pääosissa uskomaton näyttelijäkaarti mukaan lukien Adam Brown (Hobitti), Sarah Greene (Penny Dreadful) ja Grahame Fox (Game of Thrones). THE COMPLEX Lontooseen tehdyn suuren bioasehyökkäyksen jälkeen kaksi tutkijaa löytävät itsensä lukitusta laboratoriosta, josta on aika ja ilma loppumassa.