FMV Horror Bundle
NIGHT BOOK Night Book on interaktiivinen trilleri verkossa työskentelevästä tulkista, joka tulee huijatuksi ja lukee muinaisen kirjan, jonka kutsusta demoni saapuu hänen kotiinsa. I SAW BLACK CLOUDS Läheisen ystävän odottamattoman kuoleman jälkeen Kristina palaa kotikaupunkiinsa vastausten perässä mutta paljastaakin pimeiden salaisuuksien vyyhdin. I Saw Black Clouds on vuorovaikutteinen psykologinen trilleri, josta löytyy yliluonnollisia elementtejä ja haarautuvia tarinoita. THE BUNKER The Bunker on live-action-kokemus, joka on kuvattu käytöstä poistetussa hallituksen ydinsuojassa, ja jonka juonesta vastaavat tekijät The Witcherin, SOMAn ja Broken Swordin takana. Pääosissa uskomaton näyttelijäkaarti mukaan lukien Adam Brown (Hobitti), Sarah Greene (Penny Dreadful) ja Grahame Fox (Game of Thrones).