FMV Thriller Killer
Dead Reset Pelottavan kuolemansilmukan loukkuun jäänyt kirurgi Cole Mason kidnapataan ja tuodaan vedenalaiseen laitokseen, ja hänet pakotetaan leikamaan potilasta kehittyvän loiskauhun poimimiseksi. Dead Reset on verinen interaktiivinen kauhu, jossa jokainen kuolema tuo sinut lähemmäs totuutta. The Isle Tide Hotel Poissaolevan isän on pelastettava teini-ikäinen tyttärensä eklektisestä kultista ennen heidän viimeistä yötään Saaren Vuorovesihotelli. Pelaajat tutkivat outoja tapahtumia pelastaakseen Eleanor Malonen tässä interaktiivisessa live-toimintamysteeripelissä, jossa jokainen päätös vaikuttaa tarinaan. The Shapeshifting Detective Shapeshifting Detective on yliluonnollisen musta murhamysteeri-FMV-peli. Pelaa etsivänä ja tutki murhaa muuttumalla miksi tahansa hahmoksi. Jopa seuraavaksi uhriksi.