Fishing: North Atlantic
Kaupallista kalastusta Pohjois-Atlantilla! Tutustu Kanadan Nova Scotian majesteettiseen maailmaan ja ihaile merielämän laajaa monipuolisuutta. Etsi meren kultaa päivitettävillä kalastuslaivoilla ja monenlaisilla kalastusvälineillä, kun etenet kalastajaurallasi. KAUPALLISTA KALASTUSTA Suositun Fishing: Barents Sea -simulaatiopelin jatko pyytää sinua asettamaan jälleen kapteeninhatun päähäsi. Tutki Nova Scotian suurta merta, kokeile täysin uusia kalastustapoja ja nauti laajasta valikoimasta erittäin yksityiskohtaisia laivoja tässä kaupallisessa kalastussimulaattorissa Fishing: North Atlantic. METSÄSTÄ JA TUTKI Tutustu Kanadan Nova Scotian majesteettiseen maailmaan ja ihaile merielämän laajaa monipuolisuutta. Tutki kalastusalueita päivitettävillä laivoilla ja varusteilla, kun etenet urallasi. REALISTINEN MAAILMA Samoin kuin edeltävä Fishing: Barents Sea -peli, myös Fishing: North Atlantic saa sinut kokemaan tunnelmallisen ja realistisen pelimaailman, joka pohjautuu oikeisiin karttoihin, laivoihin ja kalalajeihin. Nauti uudesta sääjärjestelmästä ja sen päivitetyistä tehosteista, pohjoisamerikkalaisista aluksista sekä harppuunoiden, syvänmeren poijukalastuksen ja hummerimerran kaltaisista kalastustekniikoista. Suurempien laivojen ja parempien varusteiden ostaminen parantaa kalastustaitojasi. KALASTUSALUKSET Fishing: North Atlantic tarjoaa käyttöösi 27 laivaa kaikkia kalastustyylejä ja -tekniikoita varten, kuten miekkakalojen ja tonnikalojen metsästykseen käytetyt harppuunat. Aloita harppuunoilla ja jatka sitten syvänmeren siimoihin ja lumitaskurapujen tai hummerien pyydystämiseen. Mukana myös pitkäsiima, verkko ja troolaus. Pystytkö selättämään tämän haastavan tehtävän? URA Suunnittele kalastusurasi koko vuodeksi: uhmaa lunta ja sadetta etsiessäsi parhaita kalastusalueita, mutta varmista, ettet vahingossa ylitä kiintiöitäsi! Uusi edistynyt kalatekoäly vaatii GPS:n ja kaikuluotauksen käyttöä saaliin seuraamiseen sään ja vuodenajan mukaan.