Docked - Deluxe Edition
Deluxe Edition sisältää peruspelin lisäksi "New Horizons" -laajennuspaketin, joka avaa keväällä 2026 saapuvan, magneettikouran sisältävän DLC 1:n, trukin sisältävän DLC 2:n. Kumpikin näistä tuo mukanaan yhden uuden virstanpylvään, erilaisia uusia työtehtäviä ja useita infrastruktuuripäivityksiä toimintasi kasvattamiseen. Pelaajat saavat myös yksinoikeudella käyttöönsä terminaalitraktorin Premium-version: siinä on modernisoitu muotoilu, ainutlaatuinen monivärinen ulkoasu tyylikkäällä kuviolla sekä mukautetut ajoneuvoon nousemis- ja poistumisanimaatiot. Tämä päivitetty työjuhta on luotu erottumaan joukosta. Sen ahdettu dieselmoottori (7,15 l, 230 hv) tarjoaa nopeamman kiihtyvyyden ja paremmat jarrut, mikä tekee työnteosta sujuvampaa ja tehokkaampaa. Satamatyöläisellä riittää aina tehtävää. Toiminnallisena johtajana tehtävänäsi on suoriutua päivittäisestä käytännön toiminnasta ja isäsi telakan jatkuvista laajennuksista lannistavan hurrikaanin jälkeen. Pura raskaat lastit, kun laivoja saapuu satamaan yhtenään. Toimita kuljetusalustoilta tärkeät materiaalit ja lääkkeet niitä tarvitseville. Korjaa viat ajallaan ja huolla massiivista laitteistoa, jotta toiminta pääsee kasvamaan. Ole enemmän kuin pelkkä turvallinen satama myrskyssä.