FIFA 15
FIFA 15 herättää jalkapallon henkiin uskomattoman yksityiskohtaisesti ja antaa fanien kokea urheilulajin tunteet paremmin kuin koskaan ennen. Yleisö huutaa ja kannustaa intensiivisesti kuin oikeassa elämässäkin ja kommentaattorit kertovat faneille ottelun kulusta Dynamic Match Presentationin avulla. Ensimmäistä kertaa koskaan kaikki kentän 22 pelaajaa on yhdistetty Emotional Intelligencen avulla – nyt pelaajat reagoivat vastustajiin ja joukkuetovereihin tilanteen mukaisesti ja suhteessa ottelun kulkuun. Next Generation Visuals asettaa fanit eläville kentille (Living Pitches), joiden ruohopeite kuluu ja repeytyy ottelun edetessä. Authentic Player Visuals tekee pelaajista salskeita, urheilullisia ja heidän oikean maailman olemustensa mukaisia. Player Control tehostaa pelaajan liikkeen reagoivuutta, antaa jalkapalloilijoille enemmän hallintaa ja persoonallisuutta pallon kanssa sekä tekee mies miestä vastaan -kamppailuista (Man-to-Man Battles) palkitsevimpia kuin koskaan ennen.