Farming Simulator 25: Beans & Alpacas Edition
Farming Simulator 25: Beans & Alpacas Edition tarjoaa samassa paketissa ylistetyn pääpelin sekä Beans & Alpacas Expansion -laajennuksen. Sisältöön kuuluu 4 karttaa, yli 400 konetta, yli 150 aitoa tuotemerkkiä sekä uusia viljelykasveja, eläimiä, tuotantoketjuja ja pelielementtejä. Euroopasta Pohjois- ja Etelä-Amerikkaan Rakenna maatila Pohjois-Amerikan mutkittelevien jokien ja perinteisten viljatornien luokse, lampien ympäröimille Keski-Euroopan alueille, vehmaisiin Itä-Aasian maisemiin riisipeltojen keskelle tai Catuaíhin –-Etelä-Amerikasta innoituksensa saaneelle alueelle, jossa kahviviljelmät, punainen maaperä ja vehreät viherkasvit tarjoavat mainion kasvualustan Beans & Alpacas Expansion -laajennukselle. Laajennus: Pystytä kahvitila! Viljele kahvipapuja, kasvata alpakoita ja brahman-lehmiä sekä nauti maatilan lämmöstä. Alpakoita voi keritä ja johdattaa, kun taas krokotiilien ja papukaijojen kaltaiset villieläimet lisäävät ympäristöön uutta eloa. Luo tuotteita (kuten väriaineita ja hartsia), maalaa taloja uudestaan yhteisön puolesta, aloita rakennusprojekteja, löydä keräilyesineitä ja käytä tunnettujen valmistajien yli 25:tä uutta konetta: mukana myös uusi tulokas Colombo Industries.