Farming Simulator 25: Beans & Alpacas Expansion
Pystytä kahvitila ja nauti maatilan lämmöstä Beans & Alpacas Expansion -laajennuksessa: matkaa Catuaíhin, Etelä-Amerikkaa muistuttavalle alueelle, jossa kahviviljelmät leviävät kukkuloille, maaperä on punaista ja vuorten alarinteet viherkasvien peitossa. Tarjolla on uusia viljelykasveja, eläimiä, tuotantoketjuja ja yli 25 uutta työkonetta. Catuaí: Tervetuloa Etelä-Amerikkaan! Tutki vehmasta laaksoa, jonka tiet ovat kapeita ja kadut tomuisia, jossa kiviä on hajallaan ja joki kiemurtaa maiseman halki. Alueella on pieni maalaiskaupunki värikkäine rakennuksineen, kauppoineen ja maatalousvarastoineen, ja joenrantaa täplittävät paalujen varaan rakennetut talot. Kahvia, eläimiä & uusia pelitoimintoja Viljele uutena viljelykasvina kahvipapuja ja hanki karjaksi alpakoita ja brahman-nautoja. Alpakat tarjoavat uutta tekemistä, sillä niitä tulee keritä ja johdattaa, kun taas krokotiilien ja papukaijojen kaltaiset villieläimet lisäävät eloa ympäristöön. Tuotannot, projektit ja keräilyesineet Luo uusia tuotteita, kuten väriaineita ja hartsia, maalaa taloja uudestaan yhteisön puolesta tai aloita tuotantoketjuja viljelykasvien käsittelyä varten. Ryhdy tutkimuskeskuksen rakennusprojektiin, löydä kappaleita dinosaurusten luurangoista ja esittele löytöjäsi keräilyesineiden museossa. Työkoneita, brändejä ja tietoja Tarjolla on yli 25 uutta konetta, joiden valmistajia ovat Case IH, Ford, John Deere, KUHN, Mercedes-Benz Trucks, New Holland, Valtra ja monet muut. Colombo Industries liittyy sarjaan uutena merkkinä, ja parannellut maatyökoneiden animaatiot ja tehosteet lisäävät peliriemua.