Farming Simulator 22
Ryhdy nykyaikaiseksi maanviljelijäksi! Maanviljelyyn, karjanhoitoon ja metsänhoitoon liittyy melkoinen määrä erilaisia maataloustöitä, joiden lisäksi saat kohdata vuodenaikojen tuomat haasteet – varsinkin talven koittaessa. Päästä luovuutesi valloilleen, rakenna oma maatilasi ja laajenna viljelytoimintaa tuotantoketjujen myötä, niin perustat itsellesi kukoistavan maatalousmahdin! Voit jopa hoitaa maatilaa yhdessä ystäviesi kanssa ja nauttia alustojen välisestä moninpelistä. Halusitpa sitten luoda vehreän viini- tai oliivitarhan välimerelliseen etelä-Ranskaan, suunnattomat vehnä-, maissi-, peruna- ja puuvillatilukset Yhdysvaltain keskilänteen tai vilkkaan karjatilan Euroopan alppialueen mäkisiin maisemiin... Voit hankkia maatilallesi yli 400 työkonetta ja työkalua yli sadalta tosielämän maatalousmerkiltä, joihin lukeutuvat mm. Case IH, CLAAS, Fendt, John Deere, Massey Ferguson, New Holland ja Valtra. Farming Simulator 22 sisältää lukuisia uusia pelitoimintoja, ja tarjolla on entistä enemmän sisältöä ja vapautta – esimerkiksi uusia maanmuokkaustoimintoja, kuten murskaimen käyttö tai kivien poimiminen, kehittynyt rakentamistila vaikkapa kasvihuoneita ja mehiläispesiä varten sekä uusi hahmonluontitoiminto, jonka ansiosta pääset ohjaamaan juuri sellaista maanviljelijää kuin haluat. Viljelykokemusta parantaa entisestään laaja valikoima yhteisön luomia maksuttomia muokkauksia, jotka pelin kehittäjä GIANTS Software on virallisesti testannut. Ota haaste vastaan ja ryhdy menestyksekkääksi maanviljelijäksi – aloita viljely ja anna maatilasi kukoistaa!