FS22: Vermeer Pack
Farming Simulator 22 -peli saa pyöröpaalaimen keksijöiltä lukuisia tehokkaita ja innovatiivisia työkoneita: Vermeer-paketti sisältää Pohjois-Amerikassa toimivan kansainvälisen valmistajan viisi tehokasta ja ainutkertaista työkonetta, mukaan lukien maailman ensimmäisen itsekulkevan paalaimen. Vermeerin valmistamalla itsekulkevalla ZR5-1200-paalaimella kokoat paaleja niin nopeasti kuin vain on mahdollista, mukavasti ja joustavasti – ja ilman traktoria. Paikoillaan kääntyminen ja nopea kuljetusvauhti säästävät paljon aikaa niin pelloilla kuin matkoillakin. Vermeer-pakettiin sisältyvät myös perässävedettävä niittokone, tuplahara sekä tehokas paalain ja paalinkäsittelijä; saat siis maatilallesi kunnon valikoiman järeitä työkoneita, jotka tehostavat heinämaalla työskentelyä.