Fall Guys
Sinut on kutsuttu kaikkien aikojen tunarien taistoon hyörimään ja pyörimään tiesi voittoon. Untuvikko vai urakompuroija? Yksin vai porukalla? Fall Guys tuo jatkuvasti kehittyvää, tujua ja tiivistä hulinaa ja hupia. Muovaatko mieluummin muille mähistävää? Kasaa oma esteratasi kaverien tai vaikka koko yhteisön käyttöön. Luo aivan oma ratasi: Fall Guys Creative on rataeditori, jolla voit tehdä ihanan ilkeitä ratoja jaettavaksi yhteisön kesken. Yhteistyötä ja kilpailua: kilpaile kaikkia muita vastaan, tai horju yhteistyöhaasteiden puolelle – tai haasta Blunderdome enintään kolmen kaverin kanssa! Ranked Knockout: kilpaile Ranked Knockoutissa ja tyrmää vastustajasi, todista taitosi, ansaitse kunniamerkkejä ja nouse Superstar-tasolle. Ansaitse ainutlaatuisia kosmeettisia palkintoja ja näytä Blunderdomelle voittajapavun elkeet! Pelaa kaverien kanssa: Fall Guys tukee alustojen välistä pelaamista, ryhmien muodostamista ja edistymistä Epic Games ‑tilisi kautta. Ihanan kustomoitavissa: Valitse valtavasta valikoimasta värejä, kuvioita, pukuja ja nimikilpiä. Juhli voittojasi ylellisillä juhlistuksilla ja näytä tyylitajuasi eleillä! Näkyvät esineet saattavat vaatia erikseen ostamista peliin sisältyvästä kaupasta. Saatavuus voi vaihdella. Sisältää ostotapahtumia pelissä.