Fall Guys – 800 Show-Buckia
Osta 800 Show-Buckia – Show-Buckit ovat Fall Guys -pelin valuutta, jolla voi ostaa Fall Guy -hahmoille ulkoasumuokkauksia, kuten vartalovärityksiä, vartalokuvioita, asuja, naamioita, ilmeitä ja tuuletuksia.