Eventide: Slavic Fable
Eventide: Slavic Fable on jännittävä slaavilaisen mytologian inspiroima seikkailupeli. Peli sijoittuu nykyaikaiseen perinnepuistoon, missä myyttiset slaavilaiset olennot asuvat yhdessä ihmisten kanssa. Seikkailu alkaa, kun pelin päähenkilö, kuuluisa kasvitieteilijä, saa huolestuttavan kutsun puiston kuraattorina toimivalta isoäidiltään. Päähenkilö saa tehtäväkseen pelastaa uhanalaisen kasvin, mutta se osoittautuu huolista pienimmäksi. Salaperäinen Boruta kidnappaa hänen isoäitinsä ja aikoo valloittaa sekä tuhota maailman puiston ikivanhaa taikuutta käyttämällä.