Artifex Mundi First Encounter Bundle
Tutustu Artifex Mundin peleihin tämän hienon ja eri teemoja sisältävän kokoelman avulla! Sukella lumottuja rauniota, mysteerejä ja taikaeläimiä täynnä oleviin taianomaisiin metsiin. Paljasta Boruta-pirun ja muiden slaavilaisen mytologian olentojen piilotettu maailma. Matkaa karnevaalipeilin toisella puolen olevaan kieroutuneeseen maailmaan ja pelasta nuori nainen kamalalta kohtalolta.