Eventide Collection
Lähde kiehtovalle matkalle slaavilaisten legendojen maailmaan! Etsi harvinaista kasvia ja pelasta Heritage Parkin hyväntahtoiset asukit Borutan ilkeiltä suunnitelmilta. Pelasta veljentyttäresi legendaarisen velho Tvardovskyn kynsistä. Matkaa unohdetulle lentävälle saarelle keskelle pilviä ja estä katastrofaalinen tulva, jonka aiheuttaa ihmisten ja muinaisten Clouderien välinen selkkaus.