Edna & Harvey: The Breakout - Anniversary Edition
Edna ja Harvey ovat taas täällä! Palkittu seikkailu entistä ehompana ja kauniimpana! Daedalicin peliklassikko ”Edna & Harvey: The Breakout – Anniversary Edition” on uudistettu läpikotaisin: tarjolla on uutta grafiikkaa ja tekniikkaa, intuitiiviset pelikomennot sekä mielipuolinen seikkailu. Koe kulttiklassikoksi kohonnut peli uudelleen ja entistäkin parempana – tai tutustu pelihelmeen ensimmäistä kertaa! Nyt seotaan kunnolla! Kun Edna herää, hän ei muista mitään menneisyydestään eikä osaa edes arvata, miksi hän on päätynyt parantolan pehmustettuun selliin. Yksi asia on silti varmaa: hän haluaa pois sellistä! Edna tuntee olonsa vallan täysijärkiseksi, ja hänen puhuva pehmopupunsa, Harvey, on asiasta täysin samaa mieltä. Pakomatkalle yhdessä lähtevä kaksikko tapaa matkansa aikana mitä mielenkiintoisimpia kohtalotovereita; vastaan tulevat muun muassa aina mehiläisasuinen miekkonen sekä lähes siamilaiset kaksoset Hoti ja Moti. Parantolan johtaja tohtori Marcel yrittää kuitenkin parhaansa mukaan estää Ednaa poistumasta. Mihin Marcel oikein pyrkii? Ja miksi Edna ei muista mitään? Vähä vähältä Ednan muisti palautuu...