Dear Esther: Landmark Edition
”Autio saari... eksynyt mies... muistoja kuolettavasta onnettomuudesta... kuolevan tutkimusmatkailijan kirjoittama kirja.” Kriitikkojen ylistämä Dear Esther on vihdoin saatavilla Xbox One:lle. Dear Esther syöksee sinut upeasti toteutettuun maailmaan, kaukaiselle ja eristyksissä olevalle saarella jossain Ulko-Hebrideillä. Kun astut eteenpäin, ääni alkaa lukea otteita kirjeestä: ”Rakas Esther...” – ja niin alkaa matka läpi yhden viime vuosien omaleimaisimman ensimmäisen persoonan pelin. Dear Esther vaihtaa perinteisen pelaamisen täysin tarinapohjaiseen kokemukseen ja yhdistää kauniita ympäristöjä henkeäsalpaavaan ääniraitaan kertoen voimakkaan tarinan rakkaudesta, menetyksestä ja pelastuksesta. Dear Esther: Landmark Edition sisältää ohjaajan kommentaaritilan, joka antaa pelaajan tutkia saarta ja saada selville, mikä toimi pelin inspiraationa ja miten The Chinese Room ja Rob Briscoe loivat sen.