Family Mysteries 3: Criminal Mindset (Xbox Version)
Olet Nancy Bradford, kuuluisan tutkijaparin lahjakas tytär, jotka menehtyivät salaperäisissä olosuhteissa 20 vuotta sitten. Viimeaikaiset mielenhallintaan keskittyvät tutkimuksesi kaappaavat arvostetun Neurotech-instituutin ja CIA:n huomion, ja saat epätavallisen tarjouksen. Löytöjen kiinnittäminen erittäin salaisen laboratorion seiniin ja valtavan apurahan saaminen on varmasti houkuttelevaa, mutta vakoilu toisaalta kuulostaa riskialttiilta hommalta. Valmistaudu, koska kaikki tämä on vain avaus huikealle pelille! Family Mysteries -sarjan kolmas erä upottaa sinut toimintaan, kaksoisagenttien elämään, aivopestyihin potilaisiin, hämäriin kokeisiin, nörtteihin ja salaliittoteorioihin. Jännittävä esimerkki vakoojakirjallisuudesta Salaisten Kansioiden tyyliin. Peli tyydyttää jopa genren suurimmat fanit tarinan edetessä raivokkaalla vauhdilla pitäen sinut hämärän peitossa viimeiseen hetkeen saakka! Vältä paljastumista, pelasta ihmiskunta ja löydä vanha perhesalaisuus, joka auttaa sinua ymmärtämään menneisyyttäsi!