9 Clues 2: The Ward (XboxVersion)
The Ward on 9 Clues -sarjan toinen osa, jossa nuori etsivä ja hänen kumppaninsa vastaavat syrjäisellä saarella olevan psykiatrisen sairaalan hätäkutsuun. Saari on hyisten vesien saartama ja kärsii jatkuvista armottomista myrskyistä. Etsivien saavuttua yksi sairaalan terapeuteista putoaa ikkunasta kuolemaansa. Tutkimusten käynnistyttyä etsivät saavat selville paljon synkempiä asioita Mnemosyne Asylumista kuin he olisivat voineet edes arvata. Yksikään potilaista ei ole halukas puhumaan tuhoisasta tulipalosta, joka levisi läpi sairaalan neljä vuotta sitten, tai sen uhreista. Henkilökunta tekee kaikkensa peitelläkseen mielisairaalan menneisyyttä ja pitääkseen rauhan ja järjestyksen mielikuvaa yllä. Jokainen uusi johtolanka vain lisää kysymyksiä. Kuka tappoi tohtori Crow’n? Mikä ajoi yhden mieshoitajista hulluksi? Kuka on Zed Rascov? Miksi pienen Ginger-tytön nimi on kaiverrettu kuolleen tohtorin toimiston seinän puupaneeleihin?