DYNASTY WARRIORS 9
Koe jännitys, kun yksi ottaa tuhansista mittaa täysin uudessa avoimessa maailmassa DYNASTY WARRIORS 9:ssä, joka on sarjan uusin osa! Muinainen Kiina yhdellä, valtavalla avoimen maailman kartalla. Olemme sarjan intuitiivisten kontrollien lisäksi sisällyttäneet uuden Musou-toimintajärjestelmän, missä voit kokea jännityksen, kun yksi henkilö haastaa tuhansia aivan ennennäkemättömällä tavalla alati muuttuvalla taistelukentällä. Sen lisäksi monenkirjavan upseerikatraamme elämät sekoittuvat laajassa Romance of the Three Kingdoms -maailmassa, mikä antaa sinun uppoutua täysin ajan aaltoihin uusimmassa DYNASTY WARRIORS -pelissämme! Kokeiluversio sisältää seuraavat ominaisuudet: ・Pelaa Story Moden osia ja valitse vapaasti kolme hahmoa 90 hahmon valikoimasta. ・Pelaa Online 2-Player -peliä vapaasti avatuilla, päivittäin vaihtuvilla hahmoilla. Huomaa: avaamalla hahmoja myytävillä Officer ticket -lipukkeilla voit käyttää hahmoja kaikissa pelitiloissa. Huomaa: kokeiluversion tiedot voi myöhemmin siirtää käytettäväksi pelin myyntiversioon.