Dying Light - 10th Anniversary Bundle
Tämä Dying Lightin 10-vuotisjuhlan kunniaksi julkaistu kokoelma sisältää taatun Hotshot-asun, korvaamattoman Dawnbreaker-haulikon, säteilevän Sunburst-revolverin ja kimaltelevan Golden Idol -macheten. Jokaisen esineen kultainen ulkoasu on testamentti kaikesta Harranissa saavuttamastasi. Tämä kokoelma sisältää myös Golden Hour -maalin rantakirpulle, joka edustaa rooliasi toivon symbolina eloonjääneille ja vaikuttavana vastuksena vihollisille.