DMC4SE Demon Hunter Bundle
Tyylikäs toimintahittipeli DMC4 palaa parempana kuin koskaan, uusilla pelihahmoilla ja pelitiloilla varustettuna! Tämä paketti sisältää pelin erikoisversion lisäksi kaikki avattavat tilat, kolme lisähahmoa ja kaksi lisäulkoasua.