Devil May Cry 4 Special Edition
Please note that although the download size is displayed as 20.24 GB, the actual download size is 19.59 GB. We apologize for any confusion caused. DMC4 on palannut entistä parempana: siinä on uusia pelattavia hahmoja ja pelitiloja. -- Vergil on palannut entistä parempana! Trish on helppo hallita, mutta hänen yhdistelmäiskunsa nostavat lämpötilaa! Nyt myös Ladya voi pelata ensimmäistä kertaa sarjan aikana! -- Kohtaa laumoittain vihollisia Legendary Dark Knight -pelitilassa! -- Nauti huikeasta 1080p-grafiikasta 60 ruudun päivitysnopeudella! -- Lisäksi pelikokemusta on tehostettu automaattitallennuksen tapaisilla parannuksilla!